Thursday, October 1, 2009

No Title....

Salam Aidilfitri & salam sayang semua...
Ari ni dh 11 Syawal kt India..aku xsempat nk puasa 6 lg..xtau la bila nk start ni..
Hari raya aritu meriah sgt..ye la..klu thn lps ktorg beraya kt rooftop Acro tp tahun ni kt tepi pantai..huhu..

Tp yg paling penting batch kitorang kena masak tahun ni..hahaha..xpernah2 aku masak banyak macam tu..ye la..klu kt Malaysia semua catering kot...rumah aku jd host utk Ayam Masak Merah..
Congrate to all Ayam Masak Merah Team..berjaya jgk kite masak..
Inilah hasilnya...

Tp ade peristiwa lucu berlaku..ktorg dh prepare nk masak tetiba dpt info xjd raya esoknye..kalut la sume..kemas la blk brg2 nk masak..yg lg sayu tu kt Malaysia dh raya esoknye..so xdpt la nk feel sama2 ngan family kt Malaysia...

My batch..08

Kalau nk tgk picture2 raya sila la jenguk facebook aku..xlarat la nk upload kt sini..sbnrnya kesihatan aku xbrape mengizinkan skrg..xtau la nape..dh lama sgt kot x demam teruk cmni..seingat aku last skali aku demam cmni sebelum aku menjejakkan kaki ke India setahun lebih yg lalu..dh 2ari xg posting..kelas pun dh byk ponteng..xlarat sgt..klu g kls pun xdpt pape kot..lg letih ade..Doa2 la keadaan ni xberpanjangan..dh g check..dh buat blood test utk Malaria pun..ye la malaria tu common sgt kt India ni..Alhamdulillah test tu Negative..so demam biasa je la ni..

Banyak jgk peristiwa jd this week..1st Autopsy..1st masuk OT..everything is fine..
Dan yg paling penting open house raya..hehehe..jalan2 cari makan..

Tu je kot utk kali ni..nnti aku update lg..dh xlarat nk menaip..

Assalamualaikum dan senyum selalu....

2 comments:

norfaridahanum said...

hahahah!
semua org nk letak dia team masak mana nih =p
cmtuh,pening la aq..ltak team a,team b kecewa.aq kan tukang rasa.haha!

Unknown said...

selamat hari raya skali lg...best gak ayam tu nmpk,tp rasa xtu la kan..hehe..nnti blk M`sia boleh la masak kan...hehe