Friday, October 9, 2009

Dunia Tanpa Sempadan........

Hai..
Hari ni aku nk cite psl Reunion pelajar SMS Pasir Puteh yg telah berlaku pd beberapa malam yg lepas...
Walaupun hanya di alam maya dan hanya melibatkan 3 org cukuplah utk mengubat kerinduan...

Orang2 yg terlibat ialah:
1. Nur Shuhaiza Supian..aku la tu..berada di Mangalore, India
2. Faten Nur 'Ain..berada di Moscow, Rusia
3. Siti Wan Normastura..berada di Indonesia

Dah lama sebenarnya ktorg xsembang ramai2 cmni..tetiba timbul idea nk amik gmbr utk diabadikan..di sini disertakan beberapa gmbr (mcm tulis surat rasmi la plak)

Faten tgh excited nk amik gmbr tu..aku n Mars tgh kusyuk chatting

Byk perkara yg disembangkan..ye la..dh lame xjumpa..cite psl latest news masing2..pastu mengimbau nostalgia zaman2 persekolahan..yg selebihnya biarlah menjadi rahsia aku, faten n mars..hehehe..
To Mars n Faten..thanks for that night..nnti kite jumpe lg di alam cyber ni..
To Scippian..kalau rase nk join bleh je..

p/s: Bulan ni ade reunion besar-besaran anjuran Alumni SMSPP kn??...nnti update la aku ape yg jd kt majlis tu..sedih sbb xdpt join..len kali buat la time aku cuti..hehehe

5 comments:

-maRs- said...

huhuhuh.. shu.. ak ase best gile dapat webcam n conference ri2.. really2 miss u guys... jumpa kat alam maya pon jadi la.. nak harap jumpa lagi dialam reality,mungkin lambat lg n kita xtaw bila.. nway,thanx 4 both of u gak...will wate 4 the next dating... hihi...

norfaridahanum said...

suka suka suka

Unknown said...

suka jugak bila tgk kakakku suka...
hahaha...
alam maya pun dh mcm kat depan btl kan...

shusupian said...

mars: thanks to u too..nnti kite date lg..

anum: ape yg suka ni???

sarjan yo: kakakmu happy je di sini..nk webcam ngan adik selalu je xdpt..dh nasib dpt adik yg selalu busy..so webcam ngan member2 je la..

RiNiey NiNiey said...

kak, nini tumpang gembira lah kalu kak rse gembira... kak, bile kita nk webcam??? rindu nk cakap nmpk muka...