Friday, November 25, 2011

BELGAUM TRIP!!!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Sekarang aku berada dalam "study weeks" selama 2 minggu sebelum University Exam Final Year MBBS Part I. Kelas dan posting telah berakhir pada 15 Nov 2011..aku telah ambil kesempatan utk melawat sahabat-sahabat di Belgaum, India.Dah lama aku janji dengan Fazilah untuk ke sana, tetapi disebabkan kekangan masa, aku gagal tunaikan janji. Kalau nak fikir pasal masa, kita akan rasa selalu tak sempat, oleh itu, aku telah ambil keputusan untuk ke sana even exam mmg terlalu hampir..orang kata "release tension"..To Fazilah, aku telah menunaikan janjiku..hehehe. To Siti Hawa, terima kasih sebab pergi dengan aku.

Saya nak biarkan gambar-gambar yang berbicara....

Lunch time

Di hadapan hostel

Bangunan USM-KLE

Thanks to Amalina & Fazilah bawa kitorang jalan-jalan
Minum jus selepas penat college tour

Di hadapan KLE University

Bangunan Dental College


Itulah aktiviti hari pertama kami di sana. Jom kita sambung aktiviti hari kedua yang turut disertai oleh Kak Mas.

Naik auto berlima..tak pernah dibuat di Mangalore
Breakfast di Eafa Hotel

Kami
Borong saree
Bandar Belgaum yang sejuk dan kering
Kami berlima..thank you so much to Ina, Fezi and Kak Mas!!!!!

Shopping di Belgaum Town





 Memandangkan percutian kami hanya 2 hari, pada sebelah malamnya kami bertolak pulang......




Terima kasih daun keladi, ada kesempatan saya datang lagi!!!



2 comments:

norfaridahanum said...

saree saree saree asri asrar! eh, apa kaitan entah.haha

nur_amalina said...

dtgg lah lagi len kali luas tapak tgnn kami tadah kan~ hehehe :)