Tuesday, September 8, 2009

Selamat Ulang Tahun Sayang.....

Assalamualaikum...

Hari ni "orang yg aku sayang ni" sambut birthday die yg ke-19..aku hanya boleh smpikn ucapan dr jauh je..td sempat msj je sbb smlm xigt nk call..sorry xde hadiah..n actually aku xpernah bg die hadiah pun(seigt aku la)..

Kepada "orang yg aku sayang ni"..i already read ur blog..i know what r u doing now..yg penting buat ape2 pun kena sungguh2..xkisah dlm bidang ape pun..mak abah will proud of u if u berjaya satu ari nnti..xkan la semua org nk jd doc, teacher @ engineer kn???(ape aku melalut ni??)
Sebenarnya "orang yg aku sayang ni" adalah adik laki aku..



Kepada Yo..selamat hari jadi kak ucapkan..semoga jd director yg berjaya nnti..Kak Sayang Yo..miss u so much...

Ok la...jom kite nyanyi same2 utk Mohamad Shazrul bin Supian ni..

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita ‘kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu




p/s : Ni maybe hadiah utk adik aku kot...klu die bace la..hehehe

1 comment:

Unknown said...

terima kasih kak...yo xmgharapkan ape2...ckplah org2 yg dsayangi ingat tarikh ni...sayang kat kak gak...