Thursday, September 10, 2009

Adilkah Manusia?????

Salam Ramadhan semua...
Pejam celik pejam celik kita dh smpi ke 10 terakhir ramadhan..
Macam mane ibadat kita pd tahun ni???...brtambah baikkah??
Aku rase ramadhan tahun sgt cepat berlalu tidak seperti thn2 lps..
mungkin kerana diri agak sibuk..

Aku jarang nk cite benda2 cmni..tp aku rase aku perlu perbetulkan keadaan..
hanya org yg terlibat je kot akn faham...
Aku xsangka plak luahan hati yg aku kongsikan tlh menyinggung hati insan yg lain..
Aku hanya ingin berkongsi cerita di blog ini...
Berkongsi kegembiraan di kala aku kejauhan..
Tak bermaksud utk menyinggung hati sesiapa..

Ketahuilah kasih sayang tidak semestinya dilafazkan dgn lidah atau dizahirkan dgn tulisan..
Cukuplah dgn keprihatinan dan ingatan yg berterusan...

Tidak terlafaz tak semestinya melupakan..
Tidak terucap tak semestinya mengabaikan..
Tidak terzahir tak semestinya luput dr ingatan...



p/s : "Sakit Rumah" melanda..I lurve u all...kalian semua sentiasa di hatiku....

3 comments:

Unknown said...

sepuluh terakhir ramadan...membuatkan kita byk berfikir,ruginya meninggalkan 20 terawal ramadan tanpa ibadah yg lebih...rindu kak...

nur_amalina said...

suke dgn tulisan ko shu!

shusupian said...

amal..nape???