Monday, August 24, 2009

Badminton World Championship 2009

Assalamualaikum..
Selamat berpuasa kpd semua..
Bersama-samalah kita memanfaatkan Bulan Ramadhan ini dgn amalan2 kebaikan..
Tahun ni 2nd time puasa kt India..dh nasib badan...


Ari tu aku jnji nk cite psl yg patriotik skit kn??
On 14-16th Aug aku berjaya merealisasikan impian nk tgk badminton secara live..bkn calang2 tournement plak tu..World Champ tu..haha..mcm xcaye pun ade gak..yg paling penting Thank You to Anum sbb merealisasikan impian aku...sayang ko..huhu


Ktorg sempat tgk quater, semi n 2 games final..rasa xterkilan sgt xsempat tgk final sbb xde player Malaysia pun kt Final..Memang lain rase tgk kt stadium berbanding kt TV..klu nk tau bezanya pegi la tgk yer..confirm xnyesal..tp kena ada minat la..


Aku nk cite psl game pun semua org dh tau kot result die..walaupun aku masih xpuas ati ngan kekalahan Chong Wei..die main xbest..ni pendapat peribadi ek..maybe pressure kt dia tinggi sgt kot..hope BAM will do something after this..Tapi game semis yg 2 regu tu best walaupun kalah..sedih gak sbb it should be All Malaysian Final in Men Double..congrate to KKK-TBH and Zakry-Fairuz even u all kalah..semangat tu penting..

Lagi satu aku nk kongsi..ternyata badminton bukanlah satu sukan yg popular di India..sbb stadium xpenuh pun even masa final..adakah kerana tiada wakil mereka di Final..tp aku rasa kt Malaysia or Indonesia penuh je stadium even xde wakil diorg..


Tu je kot aku nk kongsi buat masa ini..nnti aku cite psl tempat2 yg sempat ktorg lawat selama 3 ari kt sana..

Senyum selalu.....

2 comments:

Hanis Amanina said...

wahhh.. bestnyee~

norfaridahanum said...

ape tenkiu2..kena ikut aq g tempat strusnya r..jeng3!!!hahaa!

jln ngan ko mmg terbaek lah shu.TQ jugak =) n nway,gmbr yg last tuh cantek kn..x sngka aq telah menjdk semi pro dlm photography..muahaha!