Monday, March 9, 2009

Welcome back....

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hari ni dah 10 Mac..cepat btul masa berlalu..aku dh dkt 2bln x update blog..sorry la pd sape2 yg menanti post yg seterusnye(macam la ramai yg baca blog aku)..byk peristiwa yg berlaku dlm bln Feb aritu..yg paling besar of course exam 2nd seasonal ktorg..alhamdulillah aku rase ada sikit peningkatan..hope it will be better in 3rd seasonal nnti..

Tutup cite exam..lps exam ktorg meneroka India kejap..even hanya ke Eagle Eye..cukup la nk lari dr hostel kejap..haha..nnti aku letak gmbr2 ktorg kt sana..

Sekarang ni plak tgh hangat ngan Inter-batch..even aku x masuk pape pun..x minat la nk join..sorry...

Ni lg 1 perkara nk cite..aku bru lps usha blog uncle aku..die ltk gmbr anak die yg xsempat lg aku nk tgk..dh besar bdk kecik tu..aku pun xtau bile la aku bleh jmpe baby tu..and to Pokja.."Sorry..tag ari tu x jawab lg..nnti kak jwb ek"..

Lastly, blum terlambat nk ucapkan Selamat Menyambut Maulidur Rasul..

No comments: