Thursday, December 8, 2011

23 TAHUN

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Entri ini telah aku tulis sebulan yang lalu tapi baru sempat disiapkan untuk di"post"kan di sini.

7 November 2011. Majlis makan-makan di rumah Tka dan An yang aku sangkakan hanya sempena Aidiladha rupanya dirancang untuk hari jadi aku dan Yvonne. Mana nak jangka, sebab awal 2 hari daripada hari jadi aku. Aku hampir-hampir nak rosakkan plan diorang. Disebabkan aku dilanda demam selsema, aku terfikir untuk tak join majlis makan-makan tu. Tetapi apabila memikirkan dah lama tak kumpul ramai-ramai, aku pergi la jugak. Agaknya kalau aku cakap aku tak join, apalah yang diorang akan buat supaya aku join jugak. Hehehe.

Tak larat nak tulis panjang-panjang. Kita tengok gambar je la ye.


Diorang bawa keluar cupcakes bila aku cakap aku dah nak balik.

HY 23 BIRTHDAY YVONNE SHU..Tka, aku maafkan kau atas kesilapan yang tak disengajakan tentang ejaan nama aku

Thanks Tka, aku xpernah dapat bunga macam ni...hehehe

Menu istimewa di hari istimewa..terima kasih semua

Lurve u all!!!


Sesi suap-menyuap..

Bersama-sama tuan rumah


Makan-makan


Muka excited dapat hadiah

Terima kasih untuk semua!!!!

No comments: