Tuesday, April 19, 2011

AZAM BARU..(TAK KENA MASA)

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Kalau tgk tajuk mmg tak kena la dgn tarikh 19 April hari ni..kalau ikut kalendar Islam pun tak kena..sbb bukan masuk tahun baru pun..tapi aku ada satu kemusykilan..perla ke tunggu tahun baru utk ada azam baru???..just wonder sbb spnjg tahun aku ada azam baru..hehehe..nnti aku ceritakan apa kaitan azam dgn entri aku hari ni..

Hari ni habis kelas awal..lgpun kls ptg ni sejam je..so takde la penat sgt..tp mcm biasa, walaupun byk masa di waktu petang, xpernah digunakan utk study..tetiba rasa nak baca entri2 blog yang lepas..di awal-awal penubuhan blog ni dulu, rajin aku menulis coretan peribadi..tp sejak masuk 2ND MBBS, kerja aku asyik copy paste post je..mungkin betul orang cakap 2nd year tahun busy..

So, kaitan antara azam baru dgn enti kali ini ialah Aku berazam utk kembali menulis coretan peribadi..no more copy and paste story (mungkin ade tp xbyk la kot)..walaupun aku tau entri aku mungkin macam orang merepek tapi aku suka..hahaha..semoga azam ini terlaksana..

2 comments:

kotak said...

yosh!!!! majulah sukan utk negara. budi bahasa budaya kita......

norfaridahanum said...

exam weyyy exam