Wednesday, April 28, 2010

Salah Siapa???

Aku tertarik utk berkongsi dgn pengikut blog aku ttg incident yg berlaku di Malaysia 3 hari lepas..
Utk sesiapa yg x tau tentang kes ni bleh baca di sini

Slps aku baca, aku cakap kejam giler polis tu sampai bleh tembak budak umur 15thn..apalah salah budak tu..rupa-ripanya die lari dr sekatan jalan raya.. sape sangka yg pandu kereta tu umur 15thn..dh sah2 la salah di sisi undang2..tambah plak die lari dr polis..polis plak tgh cari perompak dln satu sekatan jalan raya..msti la polis igt tu suspeks kan??..(macam dlm drama gerak khas la plak)..tp ni isu serius tau..

Then aku baca plak kenyataan ibu mangsa di sini

Bagi aku, remaja tu bukanlah penjenayah yg polis cari..maybe budak tu berada di tempat yang salah pada waktu yang salah..polis hanya menjalankan tugas..jadi kita tggu dan lihat la apa kesudahannya kes ini..kepada keluarga mangsa takziah saya ucapkan..

p/s : Ini sekadar pandangan peribadi..

No comments: