Saturday, December 12, 2009

Aku ingin menulis......

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Sudah terlalu lama diri ini tidak meluangkan masa untuk menulis di sini..aku ingin menulis tapi tiada kesempatan..selepas sibuk dengan First Sessional Exam, laptop pulak buat hal..tu yang terbengkalai segala benda yg nak aku coretkan di sini...

Lagi 3 hari aku akan memulakan percutian aku ke Utara India..lepas tu nk balik Malaysia..x sabar rasanya..aku harap perjalanan aku akan lancar tanpa sebarang masalah..semoga perjalanan aku diberkati Allah...skrg ni tgh sibuk kemas rumah dan barang2..ye la sibuk dgn exam smpi rumah dah lintang pukang jadinya..

Skrg ni tgh berlangsung Sukan Sea kat Laos..aku x berkesempatan nk layan Sukan SEA kali ni sbb berada di bumi India..just dpt bacsa paper je la..tp feel die x sama..aku tumpang bangga bila Skuad bola sepak Malaysia berjaya menyingkirkan Thailand..itulah keajaiban bola sepak..hahaha..

Okaylah..nanti aku menulis lg...

SENYUM SELALU!!!!!!

3 comments:

norfaridahanum said...

sebab bola tu bulat!yippe!

owh,daniel pecahkan record jeffrey ong skaligus rekod sukan SEA pun patut diberi kredit tinggi=)

aq nak tahu nasib badminton bilamnaa diketuai hafiz.jeng3

shusupian said...

Anum: Badminton Team lelaki dpt gold..team wanita dpt silver..kita tggu aksi individu plak..bak kata ko, bila mana diketuai oleh Hafiz Hashim..

Tak sabar tggu result semifinal bola sepak esok..

shusupian said...

Fakta harus dibetulkan sblum org lain yg betulkan..team wanita yg dpt gold..team lelaki dpt silver je..ini pun satu lg keajaiban yg berlaku kt Sukan SEA ni..hope lg byk kejutan yg baik2 lps ni...