Sunday, July 12, 2009

Sape kawin???




Assalamualaikum...
Sedar x sedar dh dkt sebulan aku cuti..lg 2weeks dh nk kembali merantau..
Sabar je la..perjuangan wajib diteruskan..
Aku nk kongsi cerita masa awl2 cuti ari tu..kebetulan semua cuti time tu..so parents aku buat la kenduri skit..jom tengok ape jd kt rumah aku ari tu..

Ni kt luar rumah aku...


Adik aku posing plk..


Yang lucunya..semua org tanye parents aku buat majlis ape..yg xthan tu diorg igt parents aku nk dpt menantu..hahaha..ktorg adik beradik gelak besar la..ye la..semua masih belajar..geli hati btul..

Anyway..kenduri tu meriah la..sbb ktorg xpernah buat kenduri camtu b4 this..kira timba pengalaman la utk majlis yg lebih besar..hehehe

Ni aku letak beberapa gmbar lain ek...


ni kt dapur..


ni kt ruang tamu..


Takat ni dulu..ketemu lg di lain waktu

1 comment:

Unknown said...

hahaha...
buat la kenduri dulu...
seksok kan nak buat kenduri kat hotel...
hehe...